Wednesday, December 25, 2013

Merry Unitarian Christmas

It's a tradition for me to wish everyone a Merry Unitarian Christmas every Christmas. See the post here.

10 comments:

lee said...

Or something like it . . .

https://www.youtube.com/watch?v=Rq96ElgrHQE

Tom Van Dyke said...

Jon, perhaps you should explain to us the well-wished just what you mean by "unitarian." The Founding era unitarians believed the Bible was the Word of God [even if corrupted and misinterpretted], and that Jesus was the Christ, the Messiah.

Today's Unitarian Universalist Church doesn't even necessarily believe in God.

"Unitarian" is a pretty soggy term here in 2013. Perhaps in your 2014 message, you'll provide us with a clue. ;-)



Brad Hart said...

Merry Christmas to you and yours, Jon!

Unknown said...

ر هر فصلی از سال که باشیم هر ساختمانی برای متعادل سازی دما نیاز به تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مناسب دارد؛ لذا در این بخش از سری مقالات استخدام مشاغل گوناگون امروز به موضوع اشتغال در حوزه تجهیزات گرمایشی منازل خواهیم پرداخت؛ با استخدام نیوز همراه باشید.

در زمان های گذشته برای گرمایش تولید از موتورخانه هایی استفاده می کردند که هزینه های بسیار بالایی داشتند و جدا از این مورد سوخت رسانی و تعمیر و نگهداری از این موتورخانه ها بسیار دشوار بود ولی استفاده از پکیج باعث شده است که در هزینه های احتمالی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی شود. برای مثال در خانه هایی که نیاز به سیستم گرمایشی دارند از پکیج دیواری استفاده می کنند که کارایی بسیار بالایی برای فضای داخلی خانه دارند.

در بعضی از خانه ها درکنار استفاده از پکیج دیواری برای گرم کردن محیط خانه، از رادیاتور نیز اس

Unknown said...

منازل خود حیوان خانگی استما یکی از نژادهای سگ باشد؛ اما باید به نکات نگهداری از سگ خانگی در آپارتمان نیز نحوه آموزش سگ خودتون چراکه اصولا که بخرید، درباره نژادشپامرانین، شیواوا و تریر یورکشایر هستن. باید موقع انتخاب سر و به بوستون یا پاگ فکر کنین. به هر حال نگهداری از سگ خانگی مستلزم دانستن اطلاعاتی است که شما نیز باید به آنها توجه داشته باشید... در مورد محدودیات نگهداری سوال روش های آموزش فرمان به سگ آشنا بشین. با متخصصین یا دامپزشک آنلاین پتچی که باید چطور از سگ خانگی خود در آپارتمان نگهداری کنیم! با وبلاگ از سایت دکتر پت همراه باشید.

Unknown said...

مثلاً در زمان هایی که سگ شما با مشکلاتی مواجه می شود که حس می کنید نیاز به بازدید از دامپزشک دارد می توانید با یک پیام بسیار ساده از جدی بودن و یا راه حل های پیشنهادی دکتر مطلع شوید و بدون مراجعه به دکتر دامپزشک ان مشکل را برطرف کنید.
شناخت بیشتر از نژاد روتوایلر آلمانی:
سگ روتوایلر با ظاهر بسیار خشنی که دارد به عنوان یکی از برتریننژاد های سگ نگهبان شناخته می شود و به دلیل جثه و توان بدنی بالایی که دارد می تواند هر سارقی را زمین گیر کند. این نژاد در مقابل ظاهر بسیار زیبا و ترسناکی که دارد یک سگ بسیار دوست داشتنی و مهربان است. نژاد روتوایلر با کودکان بسیار مهربان است و حواسش به آنها است تا مشکلی برایشان پیش نیاید. به صاحب خود به شدت وفادار است و سگ بسیار خونسرد و آرامی است. اما موضوع اصلی برای زمانی است که سگ شما با یک فرد ناشناس رو برو می شود و احساس خطر برای صاحبش میکند، در این زمان ممکن است که به شدت خشن و پرخاشگر شود و زمانی که شما به او اجازه بدهید با حمله ای بسیار خشن فرد روبروی شما را زمین گیر کند.

Unknown said...

نگهداری از حیوانات خانگی برای خیلی از ماها بسیار هیجان انگیز و لذت بخشه. اما در بین حیوانات خانگی، نگهداری از گربه ها شاید برای خیلی‌ها جذاب‌تر باشه. این موجودات دوست داشتنی رفتار و خلق و خوی بسیار عجیبی دارن! ما در دنیا انواع مختلفی از نژاد گربه رو داریم که هر یک از اونا تفاوت های کاملا مشخصی با همدیگه دارن.

پت شاپ said...

پت شاپ اینترنتی غذای سگ و غذای گربه پرشین پت شاپ در آستانه هفتمین سال فعالیت، افتخار خدمت رسانی به دوستداران محیط زیست و حیوانات را در سراسر کشور دارد. پت شاپ اینترنتی پرشین پت شاپ همه محصولات و خدمات خود را در زمینه نیازمندیهای دام کوچک و حیوانات خانگی و دامی اعم از غذای حیوانات (غذای سگ ، غذای گربه ، مکمل سگ، مکمل گربه، غذای همستر، غذای خرگوش، غذای پرنده، غذای خوکچه هندی، غذای سنجاب، غذای ماهی آب شور و شیرین، غذای اسب و غذای دامی)، لوازم حیوانات (قلاده سگ، قلاده گربه، جای خواب سگ، جای خواب گربه، لباس سگ، لباس گربه، اسکرچر گربه، باکس پرنده، تاب پرنده، آکواریوم، لوازم دام و ...) را برای تمام حیوانات خانگی و حیوانات دامی فراهم و در اختیار مشتریان قرار می دهد. استراتژی تیم پرشین، پت شاپ اینترنتی با خلق بیشترین مزیت برای افراد و تامین بالاترین میزان رضایت مشتری می باشد.

حوله ساینا said...

آشنایی با بزرگترین فروشگاه حوله در اصفهان در لینک زیر

حوله ساینا

آیا می دانید حوله ها چه نوع هایی دارند؟ روی لینک زیر کلیک کنید

انواع حوله

فروش انواع حوله تن پوش در طرح ها و رنگ های مختلف  در لینک زیر

حوله تن پوش

اگر میخواهید برای کسب و کار خود حوله تبلیغاتی سفارش دهید از طریق لینک زیر اقدام کنید

حوله تبلیغاتی

حوله ساینا یکی از فروشگاه های تولید حوله تبریز و اصفهان

حوله تبریز

برای خرید حوله به لینک زیر مراجعه کنید

خرید حوله

Anonymous said...

سوالات خود را می توانید با مشاوره آنلاین دامپزشکی از دامپزشک بپرسید
https://petabad.com/vet-online-services/