Friday, December 27, 2013

Good Recent American Enlightenment Scholarship

John Fea recommends here. I'm especially interested in Mark Noll's book.

6 comments:

CYFFR said...

Ruth here. Grandad and I have been watching the television, each one of us for an hour or so each day. This past week, we've been observing the traditional way, in which "the people" of the United States publicly put to rest their memories of those who have died during the past year. Words (names) are important here. We especially appreciate those who set the names into books of history.
http://7theavan.blogspot.com/

JMS said...

I'd like to give Joseph Waligore a big "shout out" and thank you for all of his revisionist Enlightenment scholarship on the web.

http://www.enlightenmentdeism.com/

Jonathan Rowe said...

JMS: Agreed. Waligore's stuff is great.

Unknown said...

ساده ترین راه استفاده از دیدنی های این منطقه ی شگفت انگیز، انتخاب یکی از تورهای این جزیره می باشد که از نظر ما تور بالی نوروز 97 یکی از ویژه ترین آنهاست تا هم زمان کافی برای مشاهده ی برترین جاذبه های بالی را داشته باشید و هم از زیبایی های فصل بهار این سرزمین لذت ببرید
در سنگاپور جاذبه هایی وجود دارد که هر یک از آنها به تنهایی می توانند شما را برای سفر به سنگاپور ترغیب کنند؛ اگر شما هم علاقهمند به تجربه سفری متفاوت و خاص هستید، بهتر است از حالا به فکر تور سنگاپور نوروز 97 باشید! اما در زمان حضور در سنگاپور باید از کدام جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنیم؟
دین یکی از مهم ترین رکن های جامعه می باشد و مردم بالی نیز از این ویژگی پیروی می کنند و درست به همین دلیل معابدی را می توانید در این جزیره مشاهده کنید که نشان دهنده تاریخ، فرهنگ و هنر این سرزمین می باشد. همین امر به سادگی می تواند برای علاقه مندان به هنر و تاریخ سرزمین ها دلیل برای استفاده از تور نوروزی بالی باشد که از دو معبد اصلی این سرزمین بازدید کنید.
این معبد بر خلاف معبد قبلی دارای فضایی بسیار متفاوت می باشد که بر فراز صخره ها واقع شده است که منظره ای بی نظیر از فضای رو بروی خود به شما داده است. مشاهده غروب خورشید و امواج خروشان اقیانوسی پیشنهاد ما برای تور نوروزی 97 در معبد می باشد که باز هم در نوع خود بی نظیر و خاص می باشد. علاوه بر تمامی این موارد معبد جایگاهی بسیار مقدس برای بومیان این سرزمین دارد و همین دلیل برای استفاده از برترین موارد معماری دینی و تاریخی در آن بوده است.
یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سنگاپور که چشم گردشگران را محسور خود کرده است، باغ زیبایی است به مساحت حدود 100 هکتار که درخت های خارق العاده و مجسمه های بی نظیری را در دل خود جای داده است. شما می توانید ساعت ها از دیدن این باغ استوایی لذت ببرید.این باغ دارای ابردرخت هایی با ارتفاع 25 متر است که هر کدام یک باغ عمودی هستند. بازدید از این باغ رایگان می باشد ولی باید برای رفتن بر روی پل اسکای وی بلیت تهیه کنید.
با تور سنگاپور نوروز 97 همراه شوید و نوروزی متفاوت تر از همیشه را برای خود رقم بزنید.
این مزارع به صورت پله کانی طراحی شده است که باعث بازدهی بالاتر انها شده و مدیریت منابع را بسیار آسان نموده است. به همین دلیل که خاص ترین مزارع را در خود جای داده است به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بالی تبدیل شده است.
مطمئنا با حضور در این معبد می توانید اطلاعات مفید زیادی در خصوص آیین بودای مردم این کشور کسب کنید. آژانس مسافرتی کاروانیک از اینکه میزبان شما در تور سنگاپور نوروز باشد، بسیار استقبال خواهد کرد.

Unknown said...


در این ایام لذت بخش باشید...
همانطور که پیش تر هم گفته ایم و شما هم میدانید، سفر کردن همواره جذاب بوده و هست! برای ما، شما و بقیه نوروز و تعطیلاتش نیز همیشه یکی از بهترین زمان ها برای سفر کردن بوده است. حال که نوروز ۹۷ را در پیش داریم و از حالا بوی بهار به مشام همه می رسد، کدام منطقه ایران یا حتی جهان را برای سفر در نظر گرفته اید؟ بگذارید سوالی از شما بپرسیم نظر شما برای سفر به هند در نوروز ۹۷ چیست!؟ سفر به هندوستان نظر ماست و برای این سفر نیز دلایل کافی داریم؛ با وب سایت جامع گردشگری تور هند همراه باشید.
هندوستان یکی از کشورهای بسیار زیبا و رویایی برای مسافرتی به یاد ماندنی در نوروز ۹۷ می باشد، این کشور دارای تمدن و فرهنگ بسیار قدیمی و کهن است که ریشه در عرفان و فلسفه هند دارد. مناطق و مکان های دیدنی هند همه ساله میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران از سراسر دنیا می باشد که

این کاخ در سال ۱۹۸۳ زمانی مشهور شد که در فیلم اختاپوس جیمز باند به عنوان خانه شخصیت اول استفاده شد؛ بدون شک باید کاخ دریاچه را بعنوان یکی از مهمترین جاهای دیدنی هند معرفی کرد.
پالولم جنوبی ترین ساحل توسعه یافته گوا و هم یکی از زیبا ترین سواحل منطقه و برترین جاهای دیدنی گوا است. یک خلیج طبیعی احاطه شده توسط صخره های بلند در دو طرف، و دارای دریایی آرام با یک بستر کم شیب است. باور افراد و کسانی که بر این باورند که ساحل نمی تواند بدون رستوران و هتل های خوب بهشت باشد، با یک شب زنده داری و رستوران های تاپ، پالولم را برای شما یکی از مکان های بانشاط تبدیل کرده است؛ شاید تجربه تور گوا برای شما همراه با گشت و گذار و پیاده روی در ساحل پالولم نیز باشد.
نقاشیهای دیواری همه چیز را از جمله میدان های جنگ درخصوص کشتی های قایقرانی، خیابان های شهر و جنگل های انبوه پر از حیوان، کوه های پوشیده از برف را به خوبی نشان می دهد. شهر اورنگ آباد دروازه ورود به غار آجانتا و هم چنین غار دیدنی الورا است؛ گفتنی است با بازدید از این غار، اطلاعات مفید بی شماری نیز می توانید کسب کنید.
تاج محل در آگرا مقبره ای از سنگ مرمر سفید است، که بین سال های ۱۶۳۲ و ۱۶۵۳ به دستور امپراطور مغول شاه جهان به یاد همسر مورد علاقه خود ساخته است. به نام اشک بر گونه ابدیت یکی از شاهکارهای معماری مغول و یکی از جاذبه های توریستی بزرگ در هند است. با درختان گل و بوته است. در صورت سفر به هندوستان در نوروز ۹۷ اولین جایی که باید از آن بازدید کنید، همین تاج محل است!
معبد ویروپاکشا واقع در شهر هامپی به عنوان یک مقبره ی کوچک ساخته شد و تحت سلطهی ویجایاناگارا تطور به مجتمعی بزرگ شد. اعتقاد بر آن است که این معبد از زمان ساخت مقبره ی کوچک در قرن ۷ پیش از میلاد تا کنون به طور بیوقفه مورد استفاده بوده که آن را
اگر قصد تجربه تورهای هند نوروز ۹۷ همراه با کاروانیک را دارید، از همین حالا چمدان سفر خود را ببندید؛ سفری جذاب در انتظار شماست

Unknown said...

سفر کردن به دلایل بسیار زیادی انجام میشود که هر کدام از آنها شرایط خاص خود را دارد. در این پست به بررسی مهم ترین مورادی که در هر سفر باید به آنها توجه داشته باشید پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه یک سفر اروپایی راحت داشته باشیم!؟
خب همن طور که قبل تر گفتیم سفر ها به دلایل مختلفی انجام می شود و همه ی شرایط سفر شما به دلیل سفر شما بستگی دارد. با دو مثال ساده به بررسی دلیل مطرح کردن هدف به عنوان مهم ترین گام سفر شما میپردازیم.
برپا شدن نمایشگاه های متعدد در کشورهای مختلف جهان که هر ساله در چندین دوره برگزار می شود، فرصت بسیار مغتنمی است برای کسانی که علاوه بر تفریح و گردش، قصد ارتقای دانش و توسعه دادوستد را دارند. معمولا افراد زیادی بخصوص صاحبان کسب کار و مشاغل صنعتی، علاقه زیادی به شرکت در این نمایشگاه های جهانی دارند وجود تور نمایشگاهی که در واقع پکیجی است از برنامه های جامع مسافرتی که با هدف بازدید از نمایشگاهها برگزار می شود، موقعیت خوبی برای صاحبان مشاغل است تا هم سفری لذت بخش و خاطره انگیز داشته باشند و هم فعالیت های تجاری خود را پیش ببرند.در زمانی که هدف شما رفتن به یک نمایشگاه در خارج از کشور است چند موضوع برای شما پیش می آید که با
در صورت بروز مشکلات خاص در کشور یونان می توانید از خدمات تور یونان استفاده کنید و تنها نیستید.